• 1399/04/23 - 11:00
  • - تعداد بازدید: 573
  • - تعداد بازدیدکننده: 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد :

پاسخگویی به مطالبات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷

شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: کارشناس سامانه ۱۳۷ با رویکرد رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه خدمات سریع تر در نواحی سه گانه این منطقه مستقر شده است.

شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: کارشناس سامانه ۱۳۷ با رویکرد رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه خدمات سریع تر در نواحی سه گانه این منطقه مستقر شده است.
به گزارش روابط عمومی، مهدی رنجبری شهردار منطقه سه بندرعباس بیان کرد: با برقرار کردن این سامانه امکانی به وجود آمد تا یک پل ارتباطی نزدیکتر میان مردم و شهرداری ایجاد شود که شهروندان بتوانند تمامی مشکلات و کاستی های مربوط به خدمات سطح شهر و محله خود را از این راه با همکاران ما در میان گذاشته تا به سرعت پیگیری و رفع مشکل شود.
مسعود سعیدی مسئول بازرسی منطقه سه در ادامه این خبر گفت: شهروندان دیدگاه، درخواست، نظرات و هر مورد دیگری که در خصوص عملکرد خدماتی شهرداری منطقه سه وجود دارد با شماره گیری ۱۳۷ یا به صورت حضوری به شهرداری منطقه سه و نواحی سه گانه مربوط به محدوده سکونتشان مراجعه کنند.
سعیدی اضافه کرد: طی برگزاری جلسه ای با مدیران نواحی، هر ناحیه یک کارشناس را معرفی نمود تا به طور مستقیم پیگیر مطالبات مردم باشند و سریع تر موارد گفته شده از سوی شهروندان را با نیروهای مربوطه هماهنگ کرده تا با حضور در محل مشکل را رفع نمایند.
مسئول بازرسی منطقه سه افزود: پس از رفع مشکلات موجود، واحد بازرسی یا همکاران نواحی بازدید میدانی داشته تا مشاهده شود مطالبه ی شهروندان به درستی انجام شده باشد. ضمن اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان است.
وی در پایان عنوان کرد: هدف همکاران ما فقط رفاه حال شهروندان و رضایت آن ها بوده تا بتوانیم به خوبی معضلات سطح محدوده خدماتی منطقه سه را به حداقل برسانیم.


  • گروه خبری : news4
  • کد خبر : 10427
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید