مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه سه بندر عباس :
در دنیای ارتباطات،برقراری ارتباط هدف نیست بلکه آن ابزاری است به جهت نیل به هدفی بزرگتر
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی محمود چشم براه 💠زمانی که نام روابط عمومی به میان می آید،نگاهها به سمت ارتباطات سازمانی می رود ولی مسلم است که روابط عمومی نه در ظاهر سازمانی و اداری خود بلکه در تمامی شئون زندگی اجتماعی افراد جامعه وجود داشته و به عنوان فرهنگ رفتاری به ظهور می رسد.
💠قدردانی و توجه به روابط عاطفی انسانها، همان حلقه مفقود شده ای است که بیماری حاصله از آن دامنگیر برخی از سازمانها شده است به همین دلیل فعالیتهای ارتباطی آنان را بیشتر در کسوت تبلیغات از خود و منت گذاری بر جامعه می بینیم.
🔴🔵 دنیایی دور از آرمانهای مقدس روابط عمومی.
💠در دنیای ارتباطات،برقراری ارتباط هدف نیست بلکه آن ابزاری است به جهت نیل به هدفی بزرگتر و مسلماً مقدس تر قصد از برقراری ارتباط،انتقال پیام با استفاده از ابزارها و کانالهای متنوع در جهت ایجاد یک باور جدید در ذهن گیرنده که نهایتا منجر به تغییر رفتاری ارزشی و عمیق و ماندگار میشود، روابط عمومی به عنوان بخشی از این علم، موظف است که با استفاده از روشهای ارتباطی،خود و سازمان خود را به دور از تزویر و ریا در کنار افکار عمومی و جامعه انسانی به درجه ای مناسب از درک متقابل برساند که ره آوردی جز مشارکت همه جانبه دو طرف در پی نخواهد داشت. این محقق نمی شود مگر آنکه صداقت و عشق در این ارتباط وجود داشته باشد. در این زمان، سازمان همه توان خود را صرف ارائه خدمات بهتر به مردم می کند و مردم هم متقابلابه مشارکت در فعالیتهای سازمان، بسترانجام وظایف را مهیا کرده و سهولت در نیل به مقصود را ایجاد میکند.مقصدی که هر دو طرف از آن منتفع شده و فضای روابط انسانی در جامعه،عاطفی تر وحق شناس تر میشود.
💢 انسان زمانی مفهوم دارد که در جامعه باشد و زمانی نقش دارد که در جامعه تأثیرات مثبتی بگذارد,جامعه هم برآیندی از تمام این حضورهاست
💢 بیاییم در روابط انسانی خود به دقت بنگریم و خود را وقف جامعه بدانیم و جامعه را برای آیندگان بخواهیم.
نظر دهید