• 1398/02/27 - 08:43
  • - تعداد بازدید: 773
  • - تعداد بازدیدکننده: 258
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه سه بندر عباس :

در دنیای ارتباطات،برقراری ارتباط هدف نیست بلکه آن ابزاری است به جهت‏ نیل به هدفی بزرگتر

۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی محمود چشم براه 💠زمانی که نام‏ روابط عمومی به میان می‏ آید،نگاه‏ها به سمت ارتباطات سازمانی می‏ رود ولی‏ مسلم است که روابط عمومی نه در ظاهر سازمانی و اداری خود بلکه در تمامی‏ شئون زندگی اجتماعی افراد جامعه وجود داشته و به عنوان فرهنگ رفتاری به ظهور می‏ رسد.


💠قدردانی و توجه به روابط عاطفی انسان‏ها، همان حلقه مفقود شده‏ ای است که بیماری‏ حاصله از آن دامنگیر برخی از سازمان‏ها شده است به همین دلیل فعالیت‏های ارتباطی‏ آنان را بیشتر در کسوت تبلیغات از خود و منت‏ گذاری بر جامعه می‏ بینیم.

🔴🔵 دنیایی‏ دور از آرمانهای مقدس روابط عمومی.

💠در دنیای ارتباطات،برقراری ارتباط هدف نیست بلکه آن ابزاری است به جهت‏ نیل به هدفی بزرگتر و مسلماً مقدس‏ تر  قصد از برقراری ارتباط،انتقال پیام با استفاده از ابزارها و کانالهای متنوع در جهت ایجاد یک باور جدید در ذهن گیرنده که نهایتا منجر به تغییر رفتاری‏ ارزشی و عمیق و ماندگار می‏شود، روابط عمومی به عنوان بخشی از این علم، موظف است که با استفاده از روشهای‏ ارتباطی،خود و سازمان خود را به دور از تزویر و ریا در کنار افکار عمومی و جامعه انسانی به درجه‏ ای مناسب از درک‏ متقابل برساند که ره آوردی جز مشارکت‏ همه جانبه دو طرف در پی نخواهد داشت. این محقق نمی‏ شود مگر آنکه صداقت و عشق در این ارتباط وجود داشته باشد. در این زمان، سازمان همه توان خود را صرف ارائه خدمات بهتر به مردم می‏ کند و مردم هم متقابلابه مشارکت در فعالیتهای‏ سازمان، بسترانجام وظایف را مهیا کرده‏ و سهولت در نیل به مقصود را ایجاد می‏کند.مقصدی که هر دو طرف از آن‏ منتفع شده و فضای روابط انسانی در جامعه،عاطفی‏ تر وحق‏ شناس تر می‏شود.

💢 انسان زمانی مفهوم دارد که در جامعه‏ باشد و زمانی نقش دارد که در جامعه‏ تأثیرات مثبتی بگذارد,جامعه  هم‏ برآیندی از تمام این حضورهاست

💢 بیاییم‏ در روابط انسانی خود به دقت بنگریم و خود را وقف جامعه بدانیم و جامعه را برای آیندگان بخواهیم.

  • گروه خبری : news4
  • کد خبر : 7549
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید